Nu har börjat fotografera digitalt igen. Det är snabbare och billigare än analogt. Om några månader blir det nog analogt igen. De här bilderna är tagna med Nikon D 3200.
Här kommer jag att visa bilder tagna med olika kameror. Jag kommer också att presentera kamerorna efterhand som jag använder dem.
söndag 21 juni 2015
fredag 20 mars 2015
Koloniområdet i början på mars 2015
lördag 21 februari 2015
Ankor i småbåtshamnen
Varje år övervintrar ett gäng gräsänder i småbåtshamnen. Där finns alltid lite öppet vatten, en liten skog att hämta ekollon i och snälla människor med brödpåsar. Bilderna är tagna med Olympus Mju.
måndag 2 februari 2015
Koloniområdet i slutet av januari 2015
Här kommer några bilder från koloniområdet. Det har snöat och töat om varandra, men här är det snö.
Bilderna är tagna med Olympus Mju.
Bilderna är tagna med Olympus Mju.
lördag 24 januari 2015
torsdag 15 januari 2015
onsdag 14 januari 2015
lördag 10 januari 2015
torsdag 8 januari 2015
Vintersol
Här kommer några bilder från våtmarkerna med låg vintersol. Bilderna är tagna med Holga 135 BC och jag behållit de häftiga holgafärgerna.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

.jpg)
.jpg)
.jpg)

.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)