söndag 21 juni 2015

Kalvö den 21 juli 2015

Nu har börjat fotografera digitalt igen. Det är snabbare och billigare än analogt. Om några månader blir det nog analogt igen. De här bilderna är tagna med Nikon D 3200.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar