måndag 2 februari 2015

Koloniområdet i slutet av januari 2015

Här kommer några bilder från koloniområdet. Det har snöat och töat om varandra, men här är det snö.
Bilderna är tagna med Olympus Mju.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar