lördag 21 februari 2015

Ankor i småbåtshamnen

Varje år övervintrar ett gäng gräsänder i småbåtshamnen. Där finns alltid lite öppet vatten, en liten skog att hämta ekollon i och snälla människor med brödpåsar. Bilderna är tagna med Olympus Mju.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar