söndag 21 juni 2015

Kalvö den 21 juli 2015

Nu har börjat fotografera digitalt igen. Det är snabbare och billigare än analogt. Om några månader blir det nog analogt igen. De här bilderna är tagna med Nikon D 3200.






fredag 20 mars 2015

Koloniområdet i början på mars 2015

Nu börjar solen komma lite högre på himlen och tar på snötäcket. Bilderna är tagna med Olympus Mju.





lördag 21 februari 2015

Ankor i småbåtshamnen

Varje år övervintrar ett gäng gräsänder i småbåtshamnen. Där finns alltid lite öppet vatten, en liten skog att hämta ekollon i och snälla människor med brödpåsar. Bilderna är tagna med Olympus Mju.




måndag 2 februari 2015

Koloniområdet i slutet av januari 2015

Här kommer några bilder från koloniområdet. Det har snöat och töat om varandra, men här är det snö.
Bilderna är tagna med Olympus Mju.





lördag 24 januari 2015

Våtmarkerna i början på januari

Här kommer några bilder tagna med Olympus Mju en eftermiddag i början på januari.







torsdag 15 januari 2015

En regnig dag i city

Här kommer några bilder från ett regnigt Nynäshamn. Bilderna är tagna med Olympus  Mju.





onsdag 14 januari 2015

Hus i ljus

Här kommer några bilder på hus i låg vintersol. Bilderna är tagna med Olympus Mju.