lördag 21 februari 2015

Ankor i småbåtshamnen

Varje år övervintrar ett gäng gräsänder i småbåtshamnen. Där finns alltid lite öppet vatten, en liten skog att hämta ekollon i och snälla människor med brödpåsar. Bilderna är tagna med Olympus Mju.




måndag 2 februari 2015

Koloniområdet i slutet av januari 2015

Här kommer några bilder från koloniområdet. Det har snöat och töat om varandra, men här är det snö.
Bilderna är tagna med Olympus Mju.