Varje år övervintrar ett gäng gräsänder i småbåtshamnen. Där finns alltid lite öppet vatten, en liten skog att hämta ekollon i och snälla människor med brödpåsar. Bilderna är tagna med Olympus Mju.
Här kommer jag att visa bilder tagna med olika kameror. Jag kommer också att presentera kamerorna efterhand som jag använder dem.
lördag 21 februari 2015
måndag 2 februari 2015
Koloniområdet i slutet av januari 2015
Här kommer några bilder från koloniområdet. Det har snöat och töat om varandra, men här är det snö.
Bilderna är tagna med Olympus Mju.
Bilderna är tagna med Olympus Mju.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

.jpg)
.jpg)
.jpg)