onsdag 12 februari 2014

Snöfritt

Nu är det snö- och isfritt igen och lätt att promenera. Tyvärr ligger det lite is kvar och kyler. Även om ljuset är på väg tillbaka är det för tidigt att så grönsaksfröer. Jag får nöja mig med min fönsterodling.


 
Här är mina fina stavar, som får fart på musklerna.
 

 
Än dröjer det innan någon hoppar från tornet.
 
 
Så här ser det ut när krasse, rättika, rädisor och senap gror.
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar