söndag 23 februari 2014

Promenad i våtmarkerna

Idag tog vi en liten runda i våtmarkerna för att se om det kommit några vårfåglar. Det vårligaste vi såg var en ormvråk och en massa nya pilfinkar vid fågelmatningen. Det är fortfarande långt till vår.
Sångsvanarna, som har varit där hela vintern var fortfarande kvar.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar