Här kommer jag att visa bilder tagna med olika kameror. Jag kommer också att presentera kamerorna efterhand som jag använder dem.
fredag 5 december 2014
dagarna mörkna minut för minut
Nu har det varit en rad dagar med väldigt dåligt ljus. Det har knappt gått att fotografera, men här är ändå några bilder. Bilderna är tagna med Smena 8M.
1 kommentar:
Inte kan man påstå att vår stad är vacker!
Kerstin
Skicka en kommentar