fredag 5 december 2014

dagarna mörkna minut för minut

Nu har det varit en rad dagar med väldigt dåligt ljus. Det har knappt gått att fotografera, men här är ändå några bilder. Bilderna är tagna med Smena 8M.





1 kommentar:

Anonym sa...

Inte kan man påstå att vår stad är vacker!

Kerstin

Skicka en kommentar