söndag 17 augusti 2014

Dagens Nickstapromenad

Nu börjar det kännas som sensommar. Det vara bara 14 grader  vid 7-tiden idag och vinden kändes kall. Turisterna börjar lämna campingplatsen och stranden är tom. Det tycker kajorna är utmärkt!

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar