måndag 17 mars 2014

Vårvinter eller vintervår

Igår var det strålande väder på Kalvö. Vi snickrade fågeholkar och beundrade vårblommorna. Inatt snöade det och jag steg upp till en vintermorgon.

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar