onsdag 29 januari 2014

Vinter på Nicksta

Det har varit grått och drivande snö ett bra tag, men idag var det lite klarare. Isen har inte lagt sig på hela viken än. Det har inte varit tillräckligt kallt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar