måndag 25 november 2013

Måsar och trutar i Svandammen

Nu börjar isen lägga sig och de fåglar som dröjt sig kvar har ont om mat.

 
Tonårig fiskmås
 
 
Skrattmås i vinterdräkt
 
 
Ung gråtrut
 
 
 
Hungrig gråtrut

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej OP!
Hittade precis till din blogg. Vilka fina bilder du tar.
Du gör nog det jag aldrig hinner. Ser härligt ut med alla naturbilder!
Hälsn. Jenny

Skicka en kommentar